Wednesday, March 28, 2007

Onsdagslistan

kommer här...

Dagens ångest
Min debitering hos en kund blev ifrågasatt idag. Känns INTE skoj. Beror på olika direktiv från ledningen och kunden, och inte på mig, men iallafall. Tur jag har en bra chef som stöttar. Tack, E.

Dagens fniss
Mina arbetskamraters diskussioner om helgens skidkonferens...
Person A: Var du med i lördags när vi var på discot?
Person B: Öhhh....
Person A: Jomen, du och jag gick ju hem samtidigt
Person B: Öhhhhh....

Hahahaha. Tror dock att person B:s förvirring berodde mindre på för mycket alkohol än på allmän tankspriddhet.

Dagens längtan
Choklaaaaaaaa.... men jag tänker vara duktig, vill kunna fortsätta komma i mina nyinköpta jeans. En chokladbomb om dagen funkar inte, särskilt inte om jag vill kunna visa mig på nåt slags strand i sommar....

För övrigt sprang jag ifrån plånboken imorse.... var och handlade mjölk i går kväll och glömde lägga tillbaka den i väskan. Tur man har snälla kolleger, tack L-G för lånet av hundringen... annars hade jag inte ens kunnat köpa lunch juh!

Är så spelsugen, vill spela med H och Loll. Första tillfället för något spelande överhuvudtaget blir på fredag kväll, ikväll är det fotboll på TV och imorrn har vi månadsmöte + att jag ska ta ett glas med Dani efteråt.

2 comments:

Helena said...

Jag är såklart intresserad om huruvida du syftar på en specifik slags chokladbomb eller bara massa chåkla i allmänhet :-D Gäller det specifika chokladBOMBER så måste du o-me-del-bart tala om var man kan köpa såna. Det finns hopp om en ny laptop innan helgen föresten, tjohoooo!

Fanny said...

Helena: hahaha näe, jag tänkte mera på en massa chåkla i allmänhet... skoj med ny laptop, blir roligt att se dig i jymden igen...