Wednesday, March 21, 2007

Case x 2


Sådärja. Nu är allt nästan klart inför morgondagen. Har hunnit med besök hos sjg, plockat upp flightcase, shoppat middag, shoppat adapter (till hårtork, kameraladdare, mobilladdare m m), shoppat kameraväska till dvd-kameran.... men jag glömde köpa folie till mina slingor. Gahhh. Jaja, får göra det på väg hem till dagis. Nu väntar en stunds jobb till innan dess.

Enligt Jörgen på Twang ska man kunna ställa sig på flightcaset utan att gitarren blir skadad. Men jag kommer att fota med digitalkameran både innan jag checkar in och efteråt.... för alla eventualiteter. Harald fick ju sin bas mosad när vi var i Wales förra gången, halsen hade gått AV! Och då hade han ändå ett Holmberg-case i typ metall!!

2 comments:

Anonymous said...

Ha det så roligt i Wales! Låter jättespännande. Sixten "kickar nog ass" ifall någon försöker göra honom illa, ;D

/Katarina

Fanny said...

Katarina. Ja, det hoppas jag :-D