Saturday, March 31, 2007

Lördagslistan

Dagens ångest
Klockan är redan halv tolv och vi bara segar omkring och får inget gjort... å andra sidan är det väl det man ska göra på helgerna... Inte har jag tränat idag heller. Men imorgon ska jag gå på bodytoning klockan 10!!!

Dagens fniss
Långt till fniss idag. PMS typ.

Dagens längtan
Påsk. Ska bli skönt med lite extra ledigt, vi ska till Linköping och bara slappa i 3 dagar.

Idag är det kallare ute så det blir inga tajts och kjol. Sparar det lite. Bild kommer, jag lovar.
Vi ska äta våfflor i Gustavsberg idag, jag är ju inte så förtjust i det egentligen men J och H älskar det... H var ute med Peter o Janet igår kväll och kom hem vid tre inatt. Ikväll ska vi bara vara hemma och kolla på TV och spela gitarr och softa.

2 comments:

Helena said...

Jag fick just en snilleblixt... våfflor med NUTELLA! Mmmmmmm! Det om något borde hjälpa mot pms :-D

fanny said...

Hahahahaha tack för tipset! Måste ju testas... :-D