Monday, March 19, 2007

Uppryckning önskas!

Blä vilken morgon. Ischias, jättetrött, regn, snålblåst... på pluskontot får väl räknas Kalaspuffens strålande humör, för en gångs skull var han familjens solstråle på morgonen.

Igår blev det TV-kväll, såg två bra serier, först Brothers & Sisters, sen Justice, bägge i kanal 5. Klart beroendeframkallande. Sov i nåt slags dvala inatt och drömde att jag gifte mig. (!) Fast det var egentligen bara ett trick för att lura nån jätteskum typ som var ute efter mig på nåt sätt. Och mitt i alltihop var jag på scrapbookingmässa. Ni fattar själva att jag var helt slut när jag vaknade.

Idag ska jag ta mig förbi Twang och kolla om jag kan köpa ett flightcase till min gitarr. Annars blir det kaffeved av Sixten på torsdag *fniss*. (Sixten är alltså min gitarr)

Måndagslistan

Dagens ångest
Ryggen igen *suck*.

Dagens fniss
Väntar fortfarande på att bli fnissig.

Dagens längtan 1
Våren, var tog du vägen?

Dagens längtan 2
Inget jag kan berätta om här *haha*

4 comments:

Helena said...

Censurerad dagens längtan nr 2 minsann! :-P
Du jag hoppas att du får bukt med ryggontet... det är inte kul att ha ont jämt! *kram*

fanny said...

japp. några hemlisar får man ha även om man bloggar. och nej, det är inte skoj med ont. försöker låta bli att äta värktabletter, men man blir så jädrans grinig av att ha ont...

Fanny said...
This comment has been removed by the author.
Millan said...

En till blogg minsann, skoj!
Hoppas att måndagen slutar bättre.

Själv är jag gräsänka med vattkoppebarn hela denna måndag.. ;)

kram