Monday, August 6, 2007

Back in business

Jahapp. Det känns riktigt bra att vara tillbaka, vi är många som jobbar första dagen efter semestern idag. Kom iväg hemifrån i god tid, var här före åtta. Hann säga hej till Frida som stack strax efter halv sju. Har suttit ute på vår terrass tio våningar upp och förmiddagsfikat. Mysigt. Fast lite väl varmt faktiskt.

Naturligtvis sov jag uuuuselt inatt, vaknade typ hundratio gånger. Är helt slut men behöver kämpa på, har massor att göra.

Måndagslistan

Dagens tråk 1
Jag är så trött juh!!!!

Dagens tråk 2
Ny jobbtelefon lär dröja, för Susanne som administrerar sånt är på semester den här veckan... himla tur att jag har köpt en privat telefon iallafall....

Dagens fniss
Flera stycken. Martin är ju på kontoret. Haha.

Dagens längtan
Mera sömn tack. Och en alldeles särskild pralin.

1 comment:

Anonymous said...

Har jag sagt till dig att jag bytt blogg? http://litenpyret.blogg.se/tornrosa

Bara så du vet!