Thursday, August 9, 2007

Torsdagslistan

Dagens tråk
Mitt hår som börjar se ut som nåt från yttje jymden som dött en plågsam död och tvingats nödlanda. Gahhh. Den 22 ska jag fixa det, men det är så lääääänge kvar.

Dagens fniss
Idag har det varit massor av fniss. Jacob ville dricka kaffe i morse, han är bara så söt.
Pappan: Vill du ha oboy?
Jacob: Nej tack pappa, kaffe tack. I en blå mugg som ni.

Han är så artig, min son.

Sen har vi skoj på jobbet hela tiden. Sarkasmerna haglar.
Och mina msn-konversationer med digidiva går inte av för hackor heller...

Dagens längtor
  • Drinkar med Digidiva
  • Hårfix
  • Ett fodral till min iPod - den mår INTE bra av att skramla omkring löst i botten av det svarta hålet = min handväska.

2 comments:

Anonymous said...

Myra brukar tigga vin och säga att hon tycker att det är jättegott...

Fanny said...

pyret: hahahaha