Friday, August 3, 2007

Stulen mobil

Jag blir så ledsen. Min mobil blev stulen igår i Pride Park :-(. Nån ryckte den ur bakfickan i mina tajta jeans, troligen i toalettkön (det var TRÅNGT). Så istället för att umgås med Therese, Sara, Pejvan & Co samt Elin och Carro, fick jag ruuuusa hem och spärra både mobil och sim-kort.

Vi ska åka till Siba idag och köpa en telefon. En jååååsa. Jag får ju en ny på jobbet, men nya sim-kortet kommer inte förrän nästa vecka, och jag klarar mig INTE utan mobil i helgen. Eländes skit. Så bökigt...

Pride var kul men trångt. Egentligen var picnicken innan trevligast. Känns liiiite surt att betala 350 kronor för att bli bestulen, men det kunde man ju inte veta. Roliga artister var det i och för sig, bl a Eurovisionsschlagervinnaren, som var GRYM live. Otroligt cool utstrålning med mycket energi, förvånande nog.

3 comments:

Anonymous said...

Nämen fy vad tråkigt att bli av med mobilen! Vilken jåååsa modell blir det nu då?

Fanny said...

Nokia 7630.

Anonymous said...

Så det blev en sådan som du ville ha då :). Kul!!! Den är sååå snygg!