Friday, August 24, 2007

Where's the catch?


Jag kom på min chef på nya uppdraget med att försöka diskret snika in dessa vackra blommor på mitt bord imorse när jag hämtat kaffe. När jag kom på henne sa hon att hon ville att jag skulle känna mig jättevälkommen. Hon som upplåtit sitt höj- och sänkbara bord åt mig (bytt plats) fick också en likadan bukett. Jag tror jag är i himlen. Allt vi har gjort de här två dagarna är sånt som jag tycker är skoj. Jag börjar undra var hunden är gravad typ... :-D. Fast jag är helt slut i huvudet känner jag mig hööög. På jobbet? Vad har hänt?! Hm. Ska inte klaga, bara vara glad!
Har shoppat och hyrt filmer med J efter dagis - det blev två köpfilmer också eftersom de reade barnfilmer på Number1, och så hyrde vi tre stycken. Sen köpte vi en spindelmannenryggsäck och en polisbil som låter och blinkar. H kommer nog hem strax tillsammans med S, som har haft *tillbaka efter sommaren*-fest med sina klasskompisar - det kom så himla lägligt eftersom skolan försöker splitta deras klass i två första veckan på terminen, himla klantligt och utan förankring hos rektorn, alla föräldrar är superupprörda. Klassen har partajat i festlokalen på Ylva & Johans gård, med pizza, godis och värsta discoanläggningen med discoboll och blinkande lampor tillhandahållen av H. Dom skulle sluta vid nio så dom kommer väl hem snart. J har lekt, kollat på film och badat och H ska läsa för honom när han kommer hem, det blev en sen kväll idag. Mysigt.
Imorrn ska jag dema på Skapa, sen ska vi på 50-årsfika i Enskede. Sväronen kommer upp så jag ska skjutsa tillbaks dom hit efteråt, medan H och S lånar deras bil och går på Bajen-Brommapojkarna på Stadion.

1 comment:

Anonymous said...

Men vilken trevlig gest! Klart du blir glad :D.