Wednesday, August 8, 2007

Onsdagslistan

Dagens tråk
Jag får ingen ny jobbtelefon förrän nästa vecka när Susanne är tillbaka :-(. Himla tur att jag skaffade en privat. Inget nytt sim-kort i sikte heller.

Dagens fniss 1
Ginger (Dani) ringer till Pam på hennes nya rosa telefon. Resultat: Pam trycker på fel knapp och lägger på istället. Hahahaha. Teknikens under. Det har hänt flera gånger faktiskt, har inte vant mig riktigt vid Nokia ännu. Men det kommer väl. Eventuella användbarhetstrubbel uppvägs lätt av att telefonen är så jäääääädra snygg. Jag blir glad varje gång jag ser den. Små glädjeämnen typ...

Dagens fniss 2
Det här fick jag av min från Amerikatt utvandrade (eller blir det invandrade???) kompis Peggy som numera bor i Östersund:

"A study conducted by UCLA's Department of Psychiatryhas revealed that the kind of face a woman finds attractive on a man can differ depending on where she is in her menstrual cycle. For example: If she is ovulating, she is attracted to men with rugged and masculine features. However, if she is menstruating,or menopausal, she tends to be more attracted to a man with duct tape over his mouth and a spear lodged inhis chest while he is on fire. No further studies are expected."

Dagens längtan
Bubbel och praliner. Och ikväll ska jag jamma med Peter!

1 comment:

Anonymous said...

Dagens fniss 2:

My taste, my taste!!!