Wednesday, August 22, 2007

På begäran (från Pyret)

Ja, jag är ju så svårövertalad... *fniss* det blev lite mörkare den här gången, med mörkare rött. Det ljusa är kvar men syns bara när jag vill. Hoppas på att kunna ha mina jåååååsa kläder nu, när det inte skär sig... :-D
Nu har det varit slarv med listorna här:
Onsdagslistan
Dagens tråk
COMHEM. *räcker ut tungan och säger fula ord* Jag menar, tack snälla comhem för att jag fick cykla i pissregnet ända ut till ert ämliga kundcenter och alldeles själv hämta ut ett nytt modem eftersom mitt gamla behövde bytas pga att det är värmekänsligt och kan smälta. Tack snälla tack tack tack.
Dagens fniss
allt möjligt. men särskilt H:s fantasi om att han skulle skicka iväg mig och Dani till New York en weekend för att han är rädd att jag ska scrappa ihjäl mig. Hahahaha.
Dagens längtan
Två dagar till lön. Och på tisdag ska jag shoppa och dricka champagne med digidiva! Wiiii!
Åsse praliner.

7 comments:

pippilotta said...

Ja tack, en weekend i New York säger jag inte nej till ;-) När åker vi?!!

Fanny said...

pippilotta: hahaha det var värsta fantasin... han berättade hur han skulle fixa flygbiljetter och hur ginger, inte dani förstås, skulle dyka upp och sätta mig i en taxi och hur vi skulle komma hem med tusen shoppingkassar och en martini i handen.... om han var stenrik alltså....

pippilotta said...

ser verkligen bilden framför mig :-)

Anonymous said...

Män guh! Vad fin du blev!!! En riktig kanonfrissa!!!
Du är väldigt snygg du!

Kram!

Fanny said...

pyret: tack :-D

Anonymous said...

snygg frisyr!! FIna färger å lite lagom rufsigt!
/Harriet

Anonymous said...

Supersnygg frisyr!!! Passar dig kanon!

kramkram