Sunday, August 5, 2007

Södersved idag...



Vilken härlig dag - vaknade tidigt och drog iväg till Ingarö och badade. Var där strax före elva och stannade till halv tre. Underbart. Vi låg på sandstrandsplätten med Jacob strax nedanför och fick ligga och babbla själva jättemycket medan han lekte med sina bilar... han badade och simmade jättemycket också. Jag badade tre eller fyra gånger, det kändes varmare idag än förra veckan. Har förmodligen bränt upp näsan, men det var det värt, sista semesterdan och allt.
Ikväll kom Felicia, Carros dotter. Vi har ätit kycklinglasagne, barnen har lekt fast inte utan konflikter - bägge är SUPERBESTÄMDA. Nu pågår läsning. H och Carro läser för varsitt barn i varsitt rum. Hammarby torskade för övrigt mot Örebro idag. Skitmatch tydligen. Suck. Triiiiist.
Tror jag ska ta en dusch, har inte hunnit duscha av mig saltvattnet. Sen blir det en tv-kväll tror jag, ska försöka komma i säng i tid idag. Tänker gå upp tidigt, Frida ska gå härifrån vid tjugo över sex-halv sju, och det är ju när jag brukar gå upp, då kanske jag verkligen kan låta bli att snooza *hehe*.

1 comment:

Anonymous said...

Och vi var på Björnö (Ingarö) så då var ni inte långt borta!

Vi har ju bad närmare men när vi verkligen vill känna "havet" så drar vi till Ingarö. Det är så öppet med allt vatten utanför och det njuter jag av!