Wednesday, August 8, 2007

Bubbel på riktigt


Tillbringade en trevlig stund på Ginger/Danis balkong med riktig skumpa i fina gröna glas. Varför? Tjaaaa... för att solen försvann en stund och vi inte kunde gå och lägga oss på Eriksdalsbadet typ... då kan man alltid dricka champagne...
Nu har jag precis tillbringat en halvtimme med att svära över MD:n som vägrar hitta och spela upp det jag precis spelade in, en ny låtidé som kom efter maten. Peter-jammet är uppskjutet till imorrn, hoppas det inte blir jinx (Peters uttryck) då igen... :-D.

3 comments:

Anonymous said...

Men, vad trevligt!

Fanny said...

pyret: ja, det var sjuuuukt nice. Mera sånt! Carpe diem typ... flåt att jag har varit så lat, jag har inte uppdaterat länken till din blogg ännu, men jag skaaaa! *kram*

Digidiva said...

Ahh...så där ska en eftermiddag tillbringas!:-)