Monday, August 13, 2007

Sömnlös natt...

Suck. Blev tvungen att ta en värktablett inatt, och sen kunde jag inte sova. Eländes skit. Är helt zonkad nu på morgonen. Ska lämna på dagis och sen jobba hemma på förmiddagen. Klockan två är det intervju förnya uppdraget. Håll tummarna, snälla alla, jag VILL verkligen ha det!

Igår slogs jag alltså med mastodontcykeln som jag ärvde av moster Anna-Stina. Eftersom jag skulle luncha med pysseltjejerna vid Hötorget tänkte jag cykla för att spara remsa. Skulle bara pumpa framdäcket, men jag upptäckte att nån snott ventilgummit, så luften bara pyser ut. Grrr. Jag ska sälja eländescykeln. Den är ALLDELES för stor och tung för mig, kan ju knappt få ut den ur cykelrummet. Dessutom är den för trögcyklad. Behöver ha en lättare variant.

Pratade med mamma igår också. Pappa flyttas till Saltsjöbadens sjukhem idag efter lunch. Hon ska söka hans kirurg på morgonen och kräva att de reder ut och förklarar det som hände på intensiven innan han blir utskriven. Jag tycker det är lite dåligt att ingen talade om för dem att man kan få problem med hallucinationer och annat, hade pappa varit förberedd på det hade det nog inte blivit så här. Han är fortfarande övertygad om att det har hänt konstiga saker....

2 comments:

Anonymous said...

Höll tummarna för dig igår! Hur gick det??? "Curious mind wants to know"

Digidiva said...

Fast det är väl klockan 2 idag va...? Jag håller tummarna för dig heeeela dagen idag!!!! Berätta genast när du vet besked!!!