Saturday, August 18, 2007

Idag smäller det!

H ska springa midnattsloppet. Han är kolugn. Hahaha om det var jag skulle jag klättra på väggarna.

Men först ska vi softa, städa lite, hälsa på pappa som fått komma hem, och storhandla på Maxi.

Jag har varit ute och gått en timme på morgonen, det var skönt. Kände inte för att gå till gymet utan behövde lite frisk luft...

Igår spelade H och jag en massa gitarr. Det var skoj, jag plockade fram min tolva och dammade av lite gamla Failures-hits, vi ska ju försöka ha 10-årsjubileumsgig innan året är slut, det blir troligtvis i november nån gång. På onsdag ska vi repa här hemma, Loll kommer hit. Fick ingen barnvakt tyvärr. Vår replokal på Frysen står och dammar igen och kostar pengar, men vi lär väl komma igång så småningom...

Längtar sååå mycket tills på onsdag när jag ska fixa håret. Nu är det helt urballat och ser för j--ligt ut. Gahhh. Så här lång tid får det inte gå mellan gångerna, det bara är så. Ska klippa ungefär samma frisyr, fast spara längderna fram, och färga, fast inte några ljusa slingor den här gången. Jag måste kunna ha alla mina rosa kläder och dom skär sig mot det ljusa. Ska höra vad Bodil har för idéer. Det röda gillar jag ju, men vi får se, det kanske blir nån helt ny variant!

No comments: