Friday, August 31, 2007

Ajje

Jag måste ha ätit för många kräftor igår. Mår inte alls bra idag haha. Fast d var skoj, vi var kvar på kontoret till tio och sen var vi ett gäng som gick ut. Jag kom hem halv två, dom andra skulle vidare... gahhh, undrar hur dom mår idag? Vissa var redan lite slitna efter att ha varit med på Peter Källs svensexa dagen innan.

Nu ska Dani och jag till Skapa som har superrea, sen ut till Formex. Blir skoj men ganska stressigt tror jag, måste hämta på dagis idag.

Fredagslistan

Dagens tråk
Känns trist att må så här en så här vacker dag men det är ju helt självförvållat.
Glömde dessutom min lilla fiff-neccessär på jobbet, med puder, kajal m m. Oops, måste visst shoppa... hihi

Dagens fniss
Mitt alter ego Pam

Dagens längtan
En alldeles särskilt sorts pralin

Dagens uppfinning att önska sig
sms-lås på telefonen (no comments)

1 comment:

Anonymous said...

Låter som en kul kväll igår! Och ja, sms borde man bara få skicka om man blåst i en alkomätare först...