Saturday, September 1, 2007

Lördagslistan

Dagens tråk
Saga blev lurad i t-banespärren, spärrvakten stämplade FEM kuponger på hennes remsa när hon skulle åka från Skanstull till Rågsved. Hallå??? Det är TVÅ kuponger inom hela t-bane-nätet numera. Morr. Lura barn? Hur tänkte han?

Dagens fniss
Min son som kommer in med pyjamaströjan = ett linne med bamse på nerdragen över ena axeln och ser ut som Tarzan. Hahahaha. Han försökte klä av sig själv.

Dagens längtan
Roliga fester med mycket folk. Är inte bjuden på nånting alls numera. Fast den 14 september kommer Päivi o Magnus hit på middag, och den 15 ska jag träffa Therese o Sara. Det är 2 veckor dit.


Fick en helt ledig och ensam förmiddag idag, eftersom Saga spelar match. H och J skjutsar dit henne, sen ska hon till mormor i Gnesta, hon tar pendeln. Jag har varit och shoppat lite smink. När H och J kommer hem ska vi till Skeppsbron och titta på det här... vi känner killarna på Lådan MC. H ska gå på festen sen, så ikväll blir jag hemma med mini-tarzan.

Igår kväll skrev jag värsta megahitlåten. Har sprutat ur mig nya låtar på sistone, det känns bra! Har 4 stycken som vi antingen kan repa in med bandet eller som jag kan köra själv. Är sugen på ett sologig till snart, hoppas det dyker upp nåt lämpligt.

No comments: