Monday, September 17, 2007

Värk, förkylning och allmänt gnäll....

Idag har jag käkat värktabletter heeela dagen - receptfria visserligen men ändå. *suckar*. Imorrn har jag tid hos doktorn iallafall för att förhoppningsvis få nåt som funkar lite bättre.

Känner också en oroväckande förkylning på väg att bryta ut. *snorar*. Urk. Har jag ingen lust med alls just nu, när jag äntligen har kommit igång med träningen - ska träna på onsdag efter jobbet var planen. *boxar bort förkylningseländet*.

Tjurar också över folk som inte svarar på mail, folk som är allmänt humorbefriade och folk som gör konstiga saker. Såja. Nu känns det bättre när jag har fått gnälla av mig.

Publicerar som avslutning på dagens gnöl några bilder som förhoppningsvis gör nån glad... på Jacob från bussresan hem från Henrik & Beanna igår. Det funkar på mig :-D








No comments: