Wednesday, September 26, 2007

Gissa...

vad jag hittade i ytterfacket på väskan igår kväll? 20 %-kupongen. Så idag på lunchen sprang jag till H&M och köpte en jacka. Fast d blev en svart, jag hittade en i min storlek, så jag tog den. Fegt att inte köpa en buteljgrön men jag tror jag känner mig bekvämare i en svart. Och skulle jag nu mot förmodan råka få en femhundring över kan jag alltid köpa en grön också, den var ju INTE så dyr om man säger så.

Får se hur jag gör imorrn, om jag jobbar hemifrån istället för att sitta på Albihns och hosta och nysa. Ska ändå försöka ta mig till månadsmötet om jag inte är alltför risig....

Ikväll är det rep här, ska bli sååå skoj. Köpte nya strängar, 3 set för 265 pix, känns bra, har bytt nu och det låter myyyyycket bättre och twangigare om guran. Inte för att jag tror att jag kan sjunga så mycket eller fint just idag men vi måste iallafall spela ihop oss - det blir 10-årsjubileum den 1 december, återkommer med detaljer! :-D

No comments: