Sunday, September 30, 2007

Ajajaj

idag är det oooont i ryggen igen... satt för mycket igår kväll på Annas trevliga och goda middag. Det blev en liten krogsväng också, Momma och Nada, träffade Dani m lillasyster och Cec. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men som sagt, förmodligen suttit för mycket och sovit konstigt. Den förbaskade ischiasnerven sitter i kläm nånstans. Ingen träning direkt på morgonen i allafall, men siktar på en prommis runt söder med iPod i hyfsat lugnt tempo lite senare idag.

Gårdagkvällens middag var som sagt supertrevlig, och vilken GOD MAT! Jag hade ju glömt att äta lunch igår (igen) så jag var sjukt hungrig. En härlig buffé var det, med kyckling, kronärtskocka, skinka, goda salalder, och ostar... till dessert tiramisu och ett perfekt litet glas med Amaretto.... *mmmmmmmm*

Veckan som kommer är tokbokad... är borta både onsdag och torsdag kväll, sen är jag ensam med mini-puffen fredag morgon till söndag mitt på dagen - årets MO-läger, dit H tar med sig S med kompis.Hade gärna velat lyssna på Lill-Britt imorgon kväll men det krockar tyvärr med H:s rådsmöte så jag blir hemma. :-(.

Och på fredag kommer Digi-Diva hit på middag, ska bli 3vligt som vanligt. På lördag ska Dani vara barnvakt medan jag går på Skapas inspirationsdag, och på lördagkväll lär jag ligga utslagen i tv-soffan och halvsova.

No comments: