Tuesday, September 18, 2007

Dr D...

Ja, hon heter så, min husläkare... supergullig spanjorska. :-)

Nu har vi bytt ut Tradolan retard mot vanliga, lite svagare Tradolan. Det funkar nog bättre. Då kanske jag vågar ta värkisar även på dagtid utan att bli helt zonkad.

Idag är det förstås mycket bättre, jag tycker alltid jag är friskast i världen när jag ska gå till doktorn, är det inte typiskt???

Förkylningen puttrar på¨, var helt under the weather igår kväll, kallsvettig, snorig, kant i halsen... idag är det något bättre, är på jobbet, vill INTE vara hemma. Hoppas jag inte smittar alla här bara.

Ikväll är jag ensam med J, H har föräldramöte på MO. Jag ska försöka få J i säng i tid så jag kan njuuuta av Idol alldeles i min ensamhet, haha.

1 comment:

Maud/En bok om dagen said...

En sån där förkylning med snorsnorsnor, feber, ont i lungorna och enorm seghet, det hade jag förra veckan - och låg hela veckan... Jag är inte så himlades piggelin ännu egentligen, men man klättrar ju på väggarna hemma till sist... Stackars dig som fått något liknande...