Monday, September 3, 2007

Måndagslistan

Dagens tråk
Jacob är sjuk. H har varit hemma idag och kan som tur är vara hemma imorgon och på onsdag också om det skulle behövas. Jag har viktigt möte med min nya chef imorgon. På torsdag och fredag blir det jag som får vara hemma om han fortfarande är sjuk. Fast så sjuk verkar han inte, han hade typ 38,5 imorse men verkar rätt pigg. Får hoppas att d inte blir värre än så här...

Åsse lyckades jag glömma min iPod i bokhyllan på jobbet. :-(.

Dagens fniss
Ett mail från en nyanställd på jobbet, som jag frågade efter foto till webben: "inget foto idag tack, very bad hair day." Hahaha. Jag gillar folk med min typ av humor.

Dagens längtan
Att min vagel i vänster öga ska gå över. Jag ser helt asiatisk ut på vänstra sidan. Tur att jag har snygga nya glasögon, för att knöla in en kontaktlins i det där ögat hade inte gått.


Nu ska H snart gå på styrelsemöte, och jag ska ge mini-tarzan middag. Blir en soft kväll ikväll. Ska försöka spela in mina nya låtar på MD:n.

1 comment:

Pihlina said...

Ajajaaaaj! Vagel... det gör ju SÅ ont! *tycker synd om*