Tuesday, September 11, 2007

Usel nattsömn igen

Näe, nu MÅSTE jag ringa till husläkaren, jag kan inte ta Tradolan längre på kvällarna, jag blir bara jättetorr i munnen och ligger vaken till två-halv tre. Suck.

Har ändå haft ytterligare en kanondag på jobbet. Ikväll ska jag hålla kurs på Skapa, så jag laddar - det äralltid lika skoj.

Tisdagslistan

Dagens tråk
Sömnlöshet suger...

Dagens fniss
Inget särskilt just idag

Dagens längtan
Lite påfyllning på konto vore skoj, det börjar kännas vääääldigt tomt.
Åsse ska finaste DigiDiva med fiancé komma på middag på fredag, det lär bli trevligt!

1 comment:

Anonymous said...

Jag suger på Xerodent från Apoteket på nätterna. Blir också supertorr i munnen och har blivit rekommenderad det av min tandläkare. Rätt god och gör det som den ska, producera saliv.

Jag behöver också en påse pengar!