Sunday, September 2, 2007

Söndagslistan

Dagens tråk

Ryggen. Och min trotsig, olydige och extremt klåfingrige son. Gahhh! Idag har han lyckats med följande:

  • ta sönder vår ena telefon (skruvat av en vev som sitter på ena sidan, det är en replika av en gammal telefon)
  • riva ner en vas med rosor i när han försökte ta en banan fast han inte fick
  • ha sönder sin stora polisbil som han fick av mig förra helgen

Dagens fniss
Ovan nämnde son när han sitter i bilen med en karta över Enskede (kvar från förra helgens 50-årsmottagning) utbredd i knät och följer med när vi åker till Gustavsberg. "Man måste över floden här mamma".

Dagens längtan
Praliner, åtminstone en enda. Och ett lass självförtroende, just nu är jag lite låg. Vet inte varför, jag tror det är hösten som är på ingång. Jag har aldrig gillat den här årstiden. Hu.

1 comment:

Digidiva said...

Jg tycker du är grymmast. Alla årstider:-)Chin up, girlie. Det är nog kastandet av alla kläder som satt sina spår...;-)