Wednesday, September 19, 2007

Onsdagslistan

Dagens tråk
Min hals. Arggghh. Den gör ont.

Dagens fniss
Gårdagens avsnitt av Idol, när Måns Zelmerlöv kom in utklädd till sminkad super-goth och sjöng Cara Mia. Hahaha Peter Swartlings min var obetalbar. Smarta Kishti fattade nästan direkt dock. Jag är normalt inte svag för tonårsidoler, men Måns växer i mina ögon. Jädrans va han kan sjunga.

Dagens längtan 1
Familjefest i Linköping i helgen, svärfar fyller 80. Haralds syster med man kommer, ska bli så skoj att träffa dom igen. Får lyssna på holländska och prata engelska. Nyttigt.

Dagens längtan 2
Nästa veckas torsdagspub på jobbet. Bra initiativ av Per G, som är en himla hyvens kille. :-)

Dagens längtan 3
Har fått ett sologig den 24 oktober på Jam Akustiskt. Det gick att skjuta upp dagens gig alltså, tack snälla Edit!

Dagens längtan 4
Pralin tack.

1 comment:

Pihlina said...

Eller hur! JAg skrattade gott åt Swartlings min när Måns sjöng. Helt underbart!