Sunday, September 2, 2007

Garderobsrensning

Idag har jag rensat i min garderob och slängt SEX stora plastkassar med kläder. Gahh va skönt!
Dessutom har jag slängt trasiga galgar och hängt upp allting i nåt slags ordning, och strukit allt som behövde strykas.

Nästa steg blir att gå igenom förvaringslådorna ovanpå garderoberna, har bl a en hel stor låda med underkläder från innan jag blev gravid. Jättefina, men eftersom jag har ökat en kupstorlek sen dess kan jag inte ha dom längre. Och ja, det är faktiskt sant att jag har ökat en kupstorlek.
Det är inget fusk. Ibland har man tur hahaha.

Nu ska vi ut mot Gurraberra, H ska hjälpa pappa att såga nån skiva, men jag blir avsläppt på Maxi för att storhandla. Ryggen är urkeldålig idag igen *suck*, men jag tar det lugnt.

Här några bilder från Rockers vs Mods-utställningen igår. Fantastiskt fina fordon!




No comments: