Thursday, September 27, 2007

Fredag på Hälsingegatan

Rösten kom tillbaka under eftermiddagen, så jag gick på månadsmötet och puben. Trevligt. Men vi fick ingen mat hahaha det måste dom ha glömt bort i den allmänna festyran. När vi har månadsmöte brukar vi alltid få mat efteråt, men nu var det pub för hela S & T... Nötter och chips fanns det... Tog ett par glas med Dani på Nada efteråt, träffade trevlige Felix som spelade teater med Cecilia på Tantogården, han hade precis tagit körkort och var helt jättelycklig. Larvade hemåt vid elvatiden och satte i mig pizzarester hemma, kom på att jag inte hade ätit mer än en drickyoghurt och ett plommon till lunch och lite chips och nötter. Hade sjukt svårt att sova, och idag är jag sååååå trött. Men det är ju fredag, så det är bara att bita ihop och se glad ut! Helgen är på väg.

Dagens tråk
Ja, öhhh, så var det det där med att vara borta från sin plats på kontoret. Ingen nätadapter, ingen nätverkskabel, ingen mus... allt är BORTA. Datorn stod kvar dock, tack för det i allafall.
Har plockat ihop ett kit med grejor nu så jag kan jobba idag, men man undrar ju...

Dagens fniss
Många igår. Med tanke på hur trött jag är idag blir det nog ett och annat idag med...

Dagens längtan
Criminal Minds ikväll på Kanal5.

No comments: