Wednesday, September 12, 2007

Godis från chefen...

Gjorde en översättning till engelska idag åt min chef. Den tog väl en timme sådär. Hon kom in 3 minuter efter att jag mailt över den och gav mig en ask Salta Katten och en stor kram och sa att jag är en klippa. :-D *ofantligt nöjd*

Blev också överraskad av min gamla kollega Monika som ringde på förmiddagen och var i närheten och ville ses, så vi lunchade på Diet House. Klart godkänt! Härlig bönsallad med kycklingfilé och supergott knäckeaktigt bröd.

Onsdagslistan

Dagens tråk
Vädret. Gillar inte att bli överraskad utan paraply...

Dagens fniss
Min msn-konversation med Digidiva vid lunchtid.

Dagens pryl att uppfinna
Trasselfria iPod-lurar - alltså inte lurarna utan sladden. Tillbringar typ 5 minuter varje gång jag ska lyssna med att trassla ut eländet.

No comments: