Thursday, September 20, 2007

Fredag på Hälsingegatan

Är på S & T-kontoret idag. Trevligt. Men lite ensamt, för Martin har inte kommit ännu, och Johan är visst på HKV.

Inte blev det nån packning igår kväll. Haha, att packa kvällen innan är för losers. Öhhh. Kanske inte. La fram mina träningskläder, det var det jag gjorde. Får slänga ihop en liten bag när jag kommer hem.

Föräldramöte på dagis igår. Vuxenpoäng typ. Känns konstigt ibland att jag som är så himla barnslig och omogen ibland faktiskt är en mamma, med ett enormt ansvar för en liten person. Nån som känner igen sig??? Gahh!

Fredagslistan

Dagens tråk
Vårt skafferi är så tomt att det ekar. Torftig frukost imorse.

Dagens fniss
Att det finns en grupp på Facebook som heter "Ritz 1987". Jag har självklart gått med.

Dagens längtan
Cencurerad.

Dagens låttitelidé
Passing trains

1 comment:

Anna said...

Ja, jag känner verkligen igen mig, som du vet! Det är svårt att fatta att man är vuxen med allt vad det innebär och att de där små fina människorna kallar mig för mamma är fortfarande lite förvånande ibland... Ha en trevlig helg!