Saturday, September 29, 2007

Ruggväder o egobilder

Nu är det höst på riktigt. *burr*. Har ingen jättelust att gå utanför dörren idag, men vi måste handla, vilket är ett problem eftersom vi fortfarande inte fixat nytt däck. Vi får handla på Vi Skanstull istället för på Maxi, men det blir tungt att släpa hem allting...

Ikväll ska jag på födelsedagsfest hos Anna, det ska bli jätteskoj, har inte träffat henne på alldeles för länge. Funderar på att gå och träna idag men tror jag väntar till imorrn, känner mig inte hundra efter förkylningen.

Igår kväll ställde jag upp digitalkameran och tog några bilder på mig själv med gitarren... ska lägga ut ett event på Facebook när jag har sologig tänkte jag, och jag var så himla less på alla gamla inaktuella livebilder. Måste se till att nån plåtar lite på nästa gig. Det kanske låter sjukt självcentrerat att plåta sig själv men vad ska man göra då? Är riktigt nöjd med bilderna också. Min digitalkamera rockar!



1 comment:

Anonymous said...

Tycker dina bilder blev jättebra!!!