Tuesday, September 25, 2007

Dagens shoppingfynd

1 halsband
1 par örhängen
1 läppstift
1 konturpenna
1 vit skjorta
1 svart v-ringad tröja

+ diverse matvaror och en BiB. Vi har levt på oidentifierbara längst-in-i-frysen-fynd och vatten i flera dagar. Ikväll blir det kycklingcurrygryta. Jag är helt slut, förkylningen bråkar men bryter inte ut på riktigt. Lite skönt att det inte blev nån kurs ikväll på Skapa så som jag känner mig. H ska gå och kolla på en jobbarkompis som spelar ikväll, men jag blir hemma med barnen. Får läsa Nalle Puh för Jacob, kolla Idol med Saga och softa, helt enkelt. Ett glas blir det på torsdag när vi har månadsmöte och jobb-pub på S & T. Hoppas jag mår bättre tills dess.

Provade en apsnygg buteljgrön midjekort jacka i skinnimitation på H & M men köpte den inte eftersom jag lyckats slarva bort 20 %-kupongen... morr! Annars hade den blivit min för knappt 400 pix. Får se hur det ser ut när räkningarna är betalda.

No comments: