Tuesday, September 4, 2007

Tisdagsträning

Tjohooo - jag har äntligen fått gå och träna. Stack direkt efter jobbet till Eriksdal, var hur peppad som helst och körde ganska hårt. Jag kommer typ inte att kunna röra mig imorgon...

Lite tråkiga nyheter är att Frida som skulle ha kommit i helgen och hälsat på inte kommer. Hennes morfar gick bort i helgen :-(. Han hade en hjärntumör och var 79 år, så det var liksom inte oväntat, men det är sorgligt i allafall.

Sov uuuuuruselt inatt. Hade ischias och var tvungen att ta stark värktablett som inte gjorde nåt annat än gjorde mig groggy fast klarvaken. Suck. Somnade väl halv två eller nåt. Men dagen har flytit på ändå, och ryggen känns mycket bättre nu när jag har tränat. Måste försöka få in rutinen att gå minst två gånger i veckan.

Tisdagslistan

Dagens tråk
Fridas morfar. Jag kände honom ju också, även om jag inte träffat honom på väldigt länge...

Dagens fniss
Jacob som bara bubblar ur sig den ena knasigheten efter den andra. Fast han är sjuk.

Dagens längtan
Det är Öppen Scen på söndag den 6 september på Folkkulturcentrum på Skeppsholmen. Dit ska jag och spela två nya låtar! Sådeså! Och på torsdag kommer Loll hit för vi ska repa. Äntligen...

1 comment:

Loll said...

Ja tänk för att det gör jag :-)