Thursday, August 23, 2007

Uff!

Vilken korvstoppardag det har varit idag - första dagen på patentbyrån. Fast himla skoj också. Det kommer att bli SÅ bra. Effektiv IT-avdelning hade dom, som redan efter lunch hade fixat min dator med användarkonto och åtkomst till webbservern. Jag får dela rum med en jättetrevlig kvinna som bytte bord med mig för att jag skulle få ett höj- och sänkbart, så himla gulligt. Har t o m fått nyckel, en sk "nuddis" - en blå halvgenomskinlig plastbit som man håller mot kodpanelen. Hitech.

Vi har redan hunnit göra en uppdatering på den externa webben, och en på intranätet. Men som sagt, jag är SJUKT trött i huvudet. Mycket att ta in. Nina som jag ska ersätta är sugen på att testa scrapbooking, fick jag veta på lunchen. Haha, jag ska nog indoktrinera henne att gå kurs på Skapa! Ska ta dit en stjärnbok med barnen, så jag har nåt fint att titta på i mitt fina rum med utsikt över humlegården.

No comments: