Tuesday, August 14, 2007

Jag tror...

att jag fick det där uppdraget :-) *skiner som en sol*. Det verkar passa mig perfekt, och jag ska börja redan nästa vecka. Det är ju inte riktigt 100 än för alla papper är inte klara, men marknadschefen sa i princip att det var klart, förutsatt att den tekniska kompetensen stämde, så jag satt kvar och pratade med konsulten som har uppdraget nu en stund. Vi preliminärbokade att jag börjar den 23, så nu ska bara alla papper skrivas etc... Det blir kul att berätta för Erik imorgon, fick inte tag i honom på telefon idag.

Gick en sväng i stan sen, tröttheten försvann som en vind efter en stor latte och den trevliga intervjun, och reafyndade på Lindex slutrea, ett par svarta byxor och en top för den hisnande summan 109 kronor. Sen ringde jag H, och vi hämtade J tillsammans.

Nu ska jag laga baconlindad lax till middag. Mumsigt!

1 comment:

Anonymous said...

Åh va kul! Grattis!