Wednesday, August 29, 2007

Svisch

säger det om tiden. Onsdag redan. Hösten är här, fast jag tycker det är rätt ok. Var ändå trött på somriga kläder och att sitta inne på kontoret i det fina vädret. Eriksdalsbadet har stängt sitt utomhusbad, så nu minskar stressen hahaha.

Telefonen är inlämnad på service och jag har fått världens keffaste lånetelefon. Det enda man kan göra med den är att ringa. Men bara folk kan nå mig spelar det ju ingen roll, jag har ju min fina jåååååsa också.

Igår var det shopping med Pejvan, lyckat - jag köpte en kort jeanskjol, en bh och en ny plånbok. Pejvan shoppade en ny väska och letade klänningar. Sen tog vi några glas på Bistro Boheme. Var helt slut när jag kom hem...

Idag blev det också lite shopping: en kort kjol till, lite kiltaktig från H & M, och en svart v-ringad tröja, såna får man aldrig för många av.

Onsdagslistan

Dagens tråk
Min mobiltelefon, samt COMHEM som envisas med att strula med bredbandsuppkopplingen HELA tiden.

Dagens fniss
Hmmmmm. Inget faktiskt ännu, men igår var det desto fler.

Dagens längtan
Telefonen tillbaka tack.

No comments: