Thursday, August 16, 2007

Fredag redan...


Tycker det har varit väldigt bildfattigt här, så det blir ett litet självporträtt taget så här på morgonkvisten. Har lekt med min HP-programvara, tyckte det blev lite ballt med färgerna i håret... och så är det ännu ballare att det inte syns att jag är osminkad hahaha.
Jösses vad tiden springer iväg. Det gick iallafall bra igår med grabben, och Bajen vann med 2-1 mot norska Fredriksstad. Bortamatchen går den 30 augusti. H hade gärna velat åka men just den kvällen har vi vårt första månadsmöte på jobbet med tillhörande kräftskiva, så han får stanna hemma den här gången.

Igår ringde chefen på nya uppdraget och stämde av att jag vill börja där, och berättade att hon beställt ett höj- och sänkbart bord, en ny dator och en hög program åt mig. Härligt. Idag ska jag delvis ägna åt att läsa igenom lite d0kument som jag fått därifrån.

Pappa skrivs ut idag och får komma hem efter 16 nån gång. Doktorn hade tyckt att det var helt ok att han åkte hem, så då får vi väl lita på det. Vi ska svänga förbi imorrn och se om vi kan hjälpa till med nåt. Stackars pappsen får bara lyfta 2 kg. Hur ska detta gå???

Fredagslistan

Dagens tråk
Min rygg bråkar igen. Hade tänkt gå och träna men jag pallar inte, hoppas att det är bättre imorrn. Får ta ett par kortare promenader under dan istället för att få upp cirkulationen. Det har varit för högt tempo den här veckan, kanske inte jobbmässigt men runt omkring.

Dagens fniss
Inget so far.

Dagens längtan
Shoppa!!! Både kläder, skor och smink...


No comments: