Thursday, August 16, 2007

Okoncentrerad torsdag

Känner mig enormt splittrad idag. Har hur mycket som helst att göra men har svårt att få nånting gjort överhuvudtaget. Det kanske är vädret... hade en lämningsmorgon på dagis, H öppnade på fritids, och J envisades med att cykla i ösregnet. Det gick ju bra förstås, även om min rygg var slut redan när vi kom fram till dagis, vi fick stanna halvvägs och ta på regnbyxor, inte världens roligaste...

Ikväll ska H och S på fotboll, så jag är ensam med J. Har fått låna Bilar-sagoskivan av snälla Martin på jobbet, så det kanske går rätt smidigt att lägga honom iallafall.

Imorrn ska jag jobba hemma, bl a läsa in mig på lite dokument till nya uppdraget. Ska träna på morgonen också. Ska bli skönt, jag behöver bli av med lite dålig energi känner jag.

No comments: