Wednesday, April 4, 2007

Akustiskt rep i köket

Å vad skoj det var igår. :-) Vi testade vårt nya bandkoncept - ingen bas men TRE akustiska gitarrer. Vi kan köra i princip alla låtar som vi brukar köra med fullt band, men det blir en helt ny klang i soundet. H är så himla duktig på att spela gitarr, han kommer att ta ett kliv framåt nu från att ha hållit sig lite i bakgrunden. Spännande.

Jag har blivit ombedd att köra på en av Karin D:s låtar på vårt gig den 28 april i Haninge. Skoj. Ska lyssna på den i helgen, fick en skiva igår.

Idag ska jag till doktorn och fixa mera ryggmedicin. Har äntligen fått en husläkare, bra, för då slipper man förklara allting varje gång man kommer till doktorn. Sen ska jag sätta mig och skriva anbud. Vi jobbar halvdag idag, skönt. Efter jobbet ska jag shoppa påskgodis och lite annat som vi ska ha med oss till Linköping.

Torsdagslistan kommer senare. Tänk att det redan har gått en vecka sen jag åkte till Wales - för en vecka sen satt jag på Arlanda Express!!! RÄTTELSE - det är TVÅ veckor sen som Pippilotta så korrekt påpekat i kommentaren. Tiden gick visst fortare än vanligt *fniss*

2 comments:

pippilotta said...

hm, hur tänkte du nu? Tiden har nog gått ännu fortare än du förstått. De är två veckor sedan du åkte till Wales. För en vecka sen hade vi en helkväll på söder.. *fniss*

Anonymous said...

Ha en jättetrevlig påskhelg!
/Harriet