Wednesday, April 18, 2007

Onsdagslistan

Dagens tråk
Syrrans handled har blivit opererad idag, hon har nån enorm jätteställning på hela underarmen som hon ska ha i 5 veckor.... hon kan inte ha några kläder, för ärmarna är för tajta... tänk själva, alla ärmar är ju rätt tajta i ärmhålet även om de inte är det längst ner... dessutom har hon sjuuukt ont. värktabletterna hon fick hjälpte inte så bra. och springa? näeeee, jag tror inte det.

Dagens fniss
nr 1: tanken på min otroligt modemedvetna och chica storasyrra iförd en 80-talskavaj med pingvinärm och axelvaddar som hennes välmenande make letat fram i garaget *frust* flåt, men jag fnissar fortfarande. stackars syrran!

nr 2: lolls och min otroligt interna humor. vi lyckas alltid få nån freakad fnissattack när vi ses. det är ingen idé att försöka förklara, men skoj är det!

Dagens längtan
Måtte lilla kalaspuffen bli frisk snart. Han vill så gärna cykla till dagis och leka med Lill-Ossian.

1 comment:

Anonymous said...

Har hon en Hoffmanställning? Det har jag haft efter att ha fallit ned från en våningssäng i fyllan och påverkad av div. tabletter...