Sunday, April 1, 2007

Cykelreparatören

H har jobbat i flera timmar med J:s cykel, den har en underlig punktering på bakdäcket... suck.
J sitter i soffan med cykelhjälm på, redo att prova...

Själv har jag varit ute och gått en lång powerwalk, struntade i passet idag och gick ut i vårsolen istället. En dryg timme blev det, sista biten längs Årstaviken fast jag tycker det är såååå trist egentligen. Hade bra musik i lurarna och då går det lättare. Men jag måste byta musik snart, jag tröttnar så fort!

La mig kvart över elva igår kväll, jag har varit sjukt kvällstrött den här veckan. Fast det är skönt att vakna på morgonen och vara pigg och utsövd.

Idag blir det förhoppningsvis provtur med nya cykeln. H ska på fotboll vid tvåtiden. Ska scrappa lite också, har några projekt att göra klara, och så ska jag fundera på ny design till Little Failures hemsida -det är dags att byta nu.

Söndagslistan kommer senare.

No comments: