Saturday, April 28, 2007

Oj vad sjuk jag har varit...

Igår var det inte skoj... feber och värsta hostan, och Jacob hemma eftersom dagis var stängt. Men det gick faktiskt hyfsat, jag fick ligga och vila rätt mycket.

Nu har det vänt, jag är feberfri fast fortfarande väldigt tjock i halsen och snorig. Det lär ju inte bli mitt bästa gig rent sångmässigt ikväll, men det ska bli skoj ändå! Ser fram emot att testa vår nya sättning! Man kanske borde ta med sig MD:n och försöka spela in? Vore ju skoj att höra ljudbilden... får se om vi orkar, tror det blir rätt tajt tidsmässigt med soundcheck och allt.

Här på morgonen fixas det hemma och plockas undan... mormor och morfar kommer för att vara barnvakt. Jacob är vildare än vildast och springer just nu omkring och puttar på min stol och skriker om sin racerbil... gahh jag blir så trött... fast han är ju finast i världen i alla fall, bara lite högljudd just nu, och sockerknarkad, lördagsgodis ni vet...

No comments: