Saturday, April 28, 2007

Premiär som trio...

Loll och jag visar våra snygga boooooots... :-) i kafeterian på Haninge kulturhus.


Och här är det nya Little Failures - numera trio...

Giget gick riktigt bra, det var en väldigt liten publik, men fin :-). Vi stack direkt efter vårt set, kändes jättekonstigt att bara dra, men jag är fortfarande sjuuuk, och Loll var bjuden på 40-årsfest. Det var grymt skoj att spela med tre gitarrer, det blev en helt annan grej. Rösten höll någorlunda, det var säkert inte min bästa spelning rent sångmässigt men vi ställde inte in. Vi har faktiskt ALDRIG ställt in en spelning, inte en enda gång på tio år, det tycker jag är lite fint. Pussar till mina fina bandmedlemmar. I love you.

Nu har jag skickat iväg H för att köpa thaimat, behöver kurera mig med nåt kryddstarkt. Jacob hade haft kul med mormor och morfar som vanligt, dom hade köpt en jättefin buss och en t-shirt med samma buss på när de var på Malta.... J, sötnosen, ville sova i sin fina busströja. Bilder kommer nog imorrn.

No comments: