Thursday, April 19, 2007

Späckad förmiddag

Har fått massor gjort den här förmiddagen på jobbet, måste vara effektiv eftersom jag ska vara hemma till tolv typ, så H kan sticka till sitt jobb.

Gårdagens rep gick bra, nu känns det ganska lugnt inför den 28. Enda abret är att vi fortfarande inte har definitivt klart med barnvakt... gahhh! Joana har inte svarat på mitt sms, får nog kolla med Mormor och Morfar som backup.

J mår som igår, 38,5 i feber och djup rosslig hosta. Men han är hyfsat pigg ändå, vill vara påklädd och sitta upp i soffan eller på golvet och kolla på film.

Torsdagslistan

Dagens tråk
Att jag inte ens kan vara med och dricka skumpa på jobbets inflyttningsfest idag - hade planerat att vara här till halv fem så jag fick lite del av festligheterna. Ikväll har H kurs så jag hade ändå inte kunnat vara med hela kvällen. Och nu måste jag gå innan det ens börjar :-(.

Dagens fniss
Jacobs väckning i morse: Hallååååå vakna nu! Och så en hand som "klappar" en i ansiktet. Klappar till snarare hahahaha.


Dagens längtan
Vårsol... idag slaskar det ute och är blåsigt och rått. Bluärk. På tisdag i nästa vecka ska det blir varmare verkar det som...

No comments: