Thursday, April 12, 2007

Svisch sa det...

så var det torsdag igen. Hjälp. Jag hinner inte med.

Nu är det i alla fall vårigt ute, jag blir jätteglad! Idag tog jag min röda skinnjacka istället för pleather-kappan. Skönt att slippa svettas när man går hem från jobbet, det är alltid för varmt på eftermiddagen jämfört med på morgonen.

Ska förbi Skapa innan jag hämtar på dagis idag och lämna in lite grejer och byta lite layouter i mitt album. Undrar om jag kan låta bli att shoppa. Får blunda. Hahaha.

Igår bokade vi flygbiljetter till Holland i juni - 2700 kr för hela familjen. Billigt. :-D Blir härligt med en veckas avkoppling FÖRE midsommar för omväxlings skull.

2 comments:

Anonymous said...

Vi åker igenom Holland i juni. Vi får vinka åt er när vi åker förbi :).

Fanny said...

pyret: jaaaa!