Sunday, April 1, 2007

Solig måndag

Nu är våren här på riktigt. Hurra!

Lilla Stora Jacob somnade på min axel medan jag läste Bella och Gustav för honom, kvart i åtta kom jag ut ur hans rum och kunde titta på Brothers & Sisters i lugn och ro. Sen blev det ett avsnitt av Midsomer och en god whisky innan det var dags att krypa ner i sängen. Sov som en stock inatt och vaknade utvilad. Härligt.

Är på kontoret nu, skulle egentligen åkt till HKV men hade glömt passerkortet i datorryggsäcken, så jag åker dit efter lunch istället.

Ikväll är det DT-träff på Skapa, ska bli spännande och jätteskoj att träffa dom andra! En del har jag ju träffat men inte alla. H har styrelsemöte så Joana kommer och busar med J.

Måndagslistan

Dagens ångest
Ingen än så länge.

Dagens fniss
Olle Garp i P3, med voodoohörnan. Han är bara för rolig.

Dagens längtan
Påfyllning på kontot kanske? Var tog lönen vägen??? Gahhh. Hm. Måste vara dom där två Revolution-alfabetena som jag typ impulsshoppade... fast det var så sjukt billigt, två alfabeten för 1500, det är mindre än vad ett kostar om man köper det i butik här...

1 comment:

Helena said...

Om du hittar nån som fyller på konton kan du väl ge dom mitt kontonummer också rå... snälla :-D