Monday, April 16, 2007

Arbetsmoral...

Jo, faktiskt har jag det idag, trots det fantastiska vädret. Var på plats på HKV 8.00 i morse och har fått massor gjort. Nu är jag på kontoret och ska administrera lite allmänt tjafs och försöka lägga upp en plan för resten av veckan.

Dagens tråk (byter rubrik från dagens ångest, känns så onödigt starkt)
Min syrra har lyckats bryta handleden. Inte under nån äventyrlig skidåkning, utan när hon skulle ta in ved i deras fjällstuga... stackare. Hon fick åka 23 mil till Östersund, bli gipsad och ligga kvar över natten för att sen inse att det inte blivit riktigt bra, så idag är hon på Danderyd för att slita upp allting och kanske opereras. Och hon som är en sån träningsnarkoman... fast hon sa att hon ju i allafall kan springa *hahahaha*. Hon är inte riktigt klok.

Dagens fniss
En passande idrottsgren för mitt alter ego Pam: spring med vinglas. *frust*

Dagens längtan
Löööööön??? Jag vill shoppa och gå ut och dricka drinkar.

1 comment:

pippilotta said...

stämmer helt in på dagens längtan!