Monday, April 23, 2007

VAB igen..

Det tar aldrig slut. 39,7 nu på morgonen. Han har ätit lite iallafall, en korv med ketchup på. Och peppar, peppar, inget kräks.

Vi har tvättstugan. Sen ska vi gå ut en liten sväng och hyra en film, tror febern har gått ner lite nu, och jag MÅSTE köpa en ny lampa till matsalen. Senare, när J sover, tänker jag ringa till Sachsska och prata med dom. Inte för att jag vill komma tillbaka, men jag vill veta lite mer... lite konstigt att dom inte tog nåt urinprov t ex, när dom nu ändå hade honom där... jaja.

3 comments:

Pihlina said...

Men lille skrutten då.
Jag är också hemma och "vabar" för Samisen är så snorig så snorig...
Men jag är ju hemma hursomhelst, så det spelar ju inte nån roll. Nu får jag ju lite sällskap. ;D

Hoppas J piggar på sig ordentligt.

Fanny said...

peterlina: ja, man slipper ju vara ensam när man vabar... :-) detsamma till samisen.

Helena said...

Men stackars liten!!!