Wednesday, April 4, 2007

Full fart idag...

Fast lite irriterande var det att jag fick sitta och vänta i 20 minuter på HKV på att rätt person skulle komma tillbaka från lunchen för att låsa in ett hemligt underlag - missad en buss.

Idag har jobbet ställt ut ett ENORMT 5-kilos påskägg på HKV. Den andra konsultfirman var visserligen före oss med påskägg, men ajaj vad litet deras såg ut i jämförelse... *hihi*.

Onsdaglistan

Dagens ångest
En person hos en av våra kunder ger mig dåliga vibbar. Alltid. Resultatet av detta är att jag framstår som osäker och bimbo-aktig. Så trist.

Dagens fniss
Min kollega Martin och jag har å andra sidan väldigt bra vibbar. Alltid plats för skratt. Frosseri i internhumor.

Dagens längtan
Om 2 dagar ska jag sitta ute i trädgården i Linköping i vårsolen och dricka en kall öl på eftermiddagskvisten. *håller tummarna för fint väder och hyfsat vindstilla"

1 comment:

Helena said...

Well, jag kan glädja dig med att det såg hyfsat soligt ut på väderkartan för helgen även om temperaturerna lämnade en del övrigt att önska... Glad påsk!!