Thursday, April 26, 2007

cino4 - för lite action

Igår var vi på cino4 med jobbet. Det var helt ok, 3d-effekterna var balla, men jag trodde stolarna skulle röra sig mera hahaha.

Hade lite tur efteråt och fick bilskjuts med chefen till Sergels torg. Mötte upp Dani för ett glas på Berlin, faktiskt uteserveringspremiär för mig. Inte så smart kanske med tanke på förkylningen, men jag tror jag faktiskt tog kål på det värsta igår med några glas vin *fniss*.

Idag ska jag hämta J tidigt, imorrn är dagis stängt så då blir jag hemma. Och ikväll ska vi försöka ta oss till Frysen, hör och häpna, DET var länge sen.

Torsdagslistan

Dagens tråk
Jag har nästan 39 graders feber :-(. Inget rep ikväll. Nerbäddning i sängen är det som gäller. Buuuuuuu.

Dagens fniss
Hänger kvar från igår, när alla vid mitt bord på månadsmötet plötsligt fick ENORMT snuskig fantasi när jag sa att jag tyckte det var för lite action på bion.

Dagens längtan
Hm. Längtar jag efter nåt idag? Ja. Kan jag skriva om det här? Nej. Flåt hemlighetsmakeriet men det är så skoj att retas hihihi.

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas att förkylningen är bättre! Men nu får du faktiskt sluta retas ... ;)