Saturday, April 14, 2007

Leggings + rolig överraskning

Ja, så här ser jag ut idag. Går inte barfota ute förstås, har mina vita sommardojor från förra året. Det är helt underbart ute. J och jag ska sticka ut en stund sen, medan H är på fotboll. Å vilket väder för Bajens hemmapremiär!!! Perfekt för paraden från Medis till Söderstadion, skulle gärna gått med men nu blev det ju inte så. J är nog lite för liten ännu.

Den roliga överraskningen då? Min mamma hade fyllt i boken hon fick av mig i julklapp 2005, tillsammans med en burk med frågor att svara på av typen "hur var det när du var barn...". Hittade den på bordet hemma hos dom när vi var där för att vattna blommor. Många goda skratt fick jag :-D Och hon hade verkligen tagit uppgiften på allvar. Mycket intressant läsning, hon har varit ärlig också... jag har fått veta saker jag inte visste tidigare.


4 comments:

Anonymous said...

Men vilken rolig present till din mamma! Vad var det för bok och hur gjorde du den? Jag kanske stjäl din idé...

Leggingsarna ser ju jättebra ut - inga problem.

Katarina

Fanny said...

Det var en s k journal jar... ska skriva om den på andra bloggen senare... :-)

Anonymous said...

Känner knappt igen dig! Fint!

Anonymous said...

Jag bokar bara märkt din blogg på Digg och Stumble Upon. Jag tycker om att läsa era kommentarer.