Tuesday, April 3, 2007

Intensiv dag igår...

Hann inte softa många minuter igår, förutom på lunchen, när jag och Hilma-Maria på jobbet gick och handlade sushi och satt ute i en park och åt i solen. Sååååå mysigt. Hon är skofreak precis som jag :-D. Haha. Resten av dagen gick i ett, med inloggningsstrul på HKV, missad buss, hämtning av J med cykel, matlagning, överlämning till Joana som tog med J ut i parken och så DT-möte på Skapa. Puh. Där var det mycket information men rolig sådan! Och kul att träffa dom man inte träffat tidigare. Kom hem vid nio, H kom hem vid tio, så vi kollade på Prison Break tillsammans.

Idag har jag en uuuusel ryggdag. Ingen träning idag, jag vågar inte, det sliter på det där dumma stället igen. Turbojobbar istället, stående framför datorn. Fick plötsligt väldigt mycket den här veckan med ärenden, ett anbud som ska lämnas in och mitt dokumentationsprojekt. Det är ju kort vecka så det blir till att trycka in så mycket som möjligt!

Jo, just det, i söndags fick jag faktiskt klippa Jacobs hår!!! Han kände själv att håret var i vägen när han skulle cykla, så nu är han lite mera välvårdad... fast inte snaggad, det skulle jag aldrig göra mot honom. Vet inte hur bra det syns på bilderna som H smygtog när J och jag snoozade i sängen i morse...



1 comment:

Anonymous said...

åh så gott med lite mys i sängen!!!
Det gäller och passa på ...snart säger de äh lägg av morsan, å så är de 40 cm längre än en själv..